Østgaard Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hallo. Vurderer å selge fronter min, da jeg synst den ikke passer så bra inn. Kunne helder tenkt meg ei is leppe. Så vist du har, kan jeg vere intrisert i et bytte... Fronten er orginal, så plasten tåler veldig mye. Men festa er dårlige... Men er ikke noe problem å få festa den. Både jeg og forige eier har brukt den lenge slik den er nå. Kan skaffe bedre bilder av festa om du er seriøst intrisert...
Lianes Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hei du! ej e ute etter ei m tech 2 lippe sann so du he! ej so he dinna grå caben me turbo om du he sett den .. He ei lita lippe på den so ej ska ha vekk då viss ej fe taki ei m tech 2 sann so du he! ta å send mej en sann mail på sida her du. Henri Lianes
muhle Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 ca pris du hadde tengt for den har en touring men regner med denna passer dær hehe
Østgaard Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Hei du! ej e ute etter ei m tech 2 lippe sann so du he! ej so he dinna grå caben me turbo om du he sett den .. He ei lita lippe på den so ej ska ha vekk då viss ej fe taki ei m tech 2 sann so du he! ta å send mej en sann mail på sida her du. Henri Lianes Pm sendt
Østgaard Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Har prøvt å svare så godt jeg kan på alle pm`a. Håpte å selge den til noen i nerheten. Så du får se på festa å standen ellers. Men er bare å gi bud... Skal prøve å skaffe bedre bilder
Østgaard Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Da har jeg tatt noen litt bedre bilder. Har prøvt å få tatt bilder av alle skavanker. Som dere ser, så er ikke den strøken. Det må nokk til litt sparkel vist den skal på en bil som er veldig bra. Lakken er sprekt, men regner med den skal omlakkerest i de fleste tilfeller. Vart litt mange bilder det
Østgaard Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Bare å gi bud her vist dere er intriserte...
JulianS Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Hei du! ej e ute etter ei m tech 2 lippe sann so du he! ej so he dinna grå caben me turbo om du he sett den .. He ei lita lippe på den so ej ska ha vekk då viss ej fe taki ei m tech 2 sann so du he! ta å send mej en sann mail på sida her du. Henri Lianes Hvis du ikke kan skrive norsk så prøv i det minste med engelsk
Østgaard Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Hei du! ej e ute etter ei m tech 2 lippe sann so du he! ej so he dinna grå caben me turbo om du he sett den .. He ei lita lippe på den so ej ska ha vekk då viss ej fe taki ei m tech 2 sann so du he! ta å send mej en sann mail på sida her du. Henri Lianes Hvis du ikke kan skrive norsk så prøv i det minste med engelsk Hehe, vi er fra samme plass så for meg var det vertfall ikke noe problem Men har vell med forum regler skjenerelt å gjøre...Rovderacing på forumet sier han vil bytte mot ei strøken is-leppe. Ellers har jeg fått to bud på 1000kr...
Østgaard Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Har fått bud på 1200 Solgt? Nope Han rovderacing sier han skal hente den nå i helga... får sjå om det blir noke av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå