Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Vurderer å la 320i sedanen gå og heller kjøpe en 318 eller 325Tds touring, 98 modell med full pakke. Ryggesensor virker ikke og cd-spiller`n har låst seg da tidligere eier har prøvd å spille brennecd`er. HVA bør man passe på med disse bilene? OM det er noe, aldri lest noe annet enn at dette er dritgode biler? Hvordan er det å importere en 325 TDS? Sjekka litt med "bruktbilkalkulatoren" på dinsdie.no er denne pålitelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 du kan jo sjekke ut her om det står noe http://www.autopower.se/modellguiden/e36.asp http://www.autopower.se/Guider/begagnatguiden/E36/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Det er jo generellt for hele E36 serien, har hatt 2 stk så vet litt om dem, hvor rusta er og div . Men deiselmotorene, hvordan er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 hehe tenkte kanskje det sto noe der jeg leste ikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Det gjorde det ikke ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 siden jeg har hatt en touring kan jeg fortelle deg at handbrekket kødder seg stadig til, vaieren ryker osv. har hørt med flere innen for bmw miljøet som har erfaringer med dette, ellers var min 318 it grei den bortsett bra at den var tam (kan ha noe med jeg gikk fra 325 til 318) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Er en forskjell der ;D Okei takk for det, greit å vite. Takk og lov ikke dyreste å måtte bytte den av og til^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 skaff deg en 325tds du, så bestiller du den råeste chipen fra gik turbo på kongsberg, i tillegg justerer du turbotrykk, monterer åpent filter, stor intercooler og åpnere eksos med en lyddemper, da har du en bil du vil få mye glede av! går en slik i området med samme oppsettet og kan si som så at det er ungguttas drøm en sen lørdagskveld på den lokale jafsen, den er RÅ og lyden er helt rå, samt det skiller seg ut og er rått med trimma diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hehe, virker som en grei bil ja (= Må bare finne en til en grei pris, har ikke sykt mye penger å bruke på bil da dette sansynligvis blir bil nr 4 på ett år (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå