Gå til innhold

318/325 TDS E36, bra og dårlige ting med bilen?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å la 320i sedanen gå og heller kjøpe en 318 eller 325Tds touring, 98 modell med full pakke. Ryggesensor virker ikke og cd-spiller`n har låst seg da tidligere eier har prøvd å spille brennecd`er.

HVA bør man passe på med disse bilene? OM det er noe, aldri lest noe annet enn at dette er dritgode biler?

Hvordan er det å importere en 325 TDS? Sjekka litt med "bruktbilkalkulatoren" på dinsdie.no er denne pålitelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har hatt en touring kan jeg fortelle deg at handbrekket kødder seg stadig til, vaieren ryker osv.

har hørt med flere innen for bmw miljøet som har erfaringer med dette, ellers var min 318 it grei den bortsett bra at den var tam (kan ha noe med jeg gikk fra 325 til 318) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff deg en 325tds du, så bestiller du den råeste chipen fra gik turbo på kongsberg, i tillegg justerer du turbotrykk, monterer åpent filter, stor intercooler og åpnere eksos med en lyddemper, da har du en bil du vil få mye glede av! går en slik i området med samme oppsettet og kan si som så at det er ungguttas drøm en sen lørdagskveld på den lokale jafsen, den er RÅ og lyden er helt rå, samt det skiller seg ut og er rått med trimma diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...