Oddey Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Har noen org m3 17" felger til e36 liggendes tilsalgs, dem skal være helt strøkne etter hva jeg har klart å sett. har ikke noen bilder av bare felgene her men slenger ut et bilde jeg har av dem på bilen. Pris: 5000/bud. (dekk følger ikke med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei! Bredde på felgene 7.5 og 8.5? Ser ut som disse felgene satt på bilen under velten din. Felgene er garantert runde og hele etter dette? Melder i så fall min interesse for halve prisantydningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei!Bredde på felgene 7.5 og 8.5? Ser ut som disse felgene satt på bilen under velten din. Felgene er garantert runde og hele etter dette? Melder i så fall min interesse for halve prisantydningen. bredden stemmer ja. jeg har ikke sett noe form for skrammer eller skavanker etter velten nei, og har alt fått bud på 3000 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Har du kunnet skaffe noen nærbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 kan prøve å få tatt noen nærbilder iløpet av helgen ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Jeg bor i Kongsvinger skal ut å ta bilder etterpå forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Nye bilder lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Bump igjen bare komme med bud også, høyeste bud hittil er 3000 =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Har nå sjekket dem hos dekkmann og det er ikke noen form for skade på felgene etter velten som ble gjort med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 fortsatt til salgs =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå