AndreS Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei, Jeg er kanskje ikke den mest aktive på forumet, men jeg bruker det aktivt for å lære mer om disse bilene, så mange takk for all hjelp. Jeg tenkte at jeg kunne jo legge ut bilen min her nå først, før den havner på finn.no etterhvert når jeg får vasket den og tatt noen bilder. dumt å vaske bil i -20 grader. jeg vurderer nå bytte til nyere bil og tenker derfor på å selge min 530DAT fra 99. info: -Skinninteriør, grått -antrazitt metalic farge -217000 km -facelift lykter foran og bak, originale. -original xenon -M5 frontfanger og grill -sportseter -klimaautomatikk -nivåregulering -cruisecontroll -alle servicer fulgt -5 seter -nytt batteri -nye foringer i bakstilling (både nedre ved navet og de 4 store til traversen) (2009) -nye gule koni dempere foran (nivåregulering bak) -webasto -cd spiller (ikke kassett/CD veksler) -multifunksjonsratt -nye vinterdekk på std dim -17" BBS motorsport felger på sommerhjul -Ny turbo (2008) -Dyser sjekket/byttet (2008) -Nye stag mellom stabstag og nav foran (2008) -Nye stabstagforinger (2009) -Nylakkert front (2009) -originalt avtagbart hengerfeste (2009) legger ut noen interiørbilder samt et gammelt eksteriørbilde (før omlakkering av front, facelift lykter, omregistrering fra varebil og ny frontfanger) enn så lenge frem til jeg får vasket den og tatt noen skikkelige nyere bilder Prismessig, hva med 165000? Kontaktes på 95877644 Bilen er i Oslo området, men jeg kjører til Trondheim i ny og ne, så kan også leveres der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 har fått tilbud om 135000 i innbytte, mulig det blir akseptert, så bud noe over dette (grunnet større usikkerhet ved privat salg) vil muligens godtas hvis man er rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Står 217000 i første post. Gleder meg til mer bilder av fronten og hvordan den ser ut per dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 solgt/byttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg