h3gra Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei Hvilken størrelse er fremre høytallere i bmw min? har kjøpt ny spiller osv til den og skal kjøpe høytallere og forsterker, har dere noe forslag er jeg evig takknemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Les øverste tråden her på bilstereo. Vanskeligt å anbefalle noke når du ikkje oppgir ca pris. Du skal ha høgtalere framme og bak + ein 4-kanals forsterker? (ingen sub?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h3gra Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Ok, tenkte ca 2500kr. Tenkte bare på framhøyttalere. Jo har bestilt en jbl 12". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Gjør det lett. Kjøp audio system. De passer rett inn og spiller bra ifølge de som jobber på dynabel. Er ukurant størelse. 6.2. Men får inn 5.25 ved å bruke ny ramme.. Audiosystem har de på blant annet på Dynabel og elutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 få man kjøpt ramme som er overgang fra 6,2 til 5,25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 ja får kjøpt det på bilradiospes.. Ligger under tilbehør bilmerker trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Audiosystem x-ion er det eit bra komponentsett? Ser det er det dyreste so er tilpasset e46.. Er det mykje betre enn originalt? Eller bør eg satste på f.eks focal og kjøpe sånn monteringsfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Audiosystem x-ion er det eit bra komponentsett? Noken som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Audiosystem x-ion er det eit bra komponentsett? Noken som har peiling? når jeg var innom dynabel, så ble jeg anbefalt det når jeg spurte om litt greier rundt et alpine r 5,25 jeg hadde kjøpt brukt jeg på forumet.. de mente det spilte veldig bra, ( han jeg snakka med hadde hørt mye på de høytalerne sa han) og var bedre enn alpine som de også selger.. noe mere en det kan jeg ikke si får har ikke testa selv. men de som jobber på dynabel gjør jo ikke noe annet dagen lang da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå