Melicon Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 lager en liste over ting jeg trenger. Luftmengdemåler ( 4 kontakter) Tomgangsregulator ( 2 kontakter) Utvendige speil Alle abs følerene Instrumentpanelet helst gått rundt 220 000 men alt går:) Side ruten bak på venstre siden ( lille trekant ruta). gassfjørene til bagasjerommet. Pene bmw emblem fremme(panser) og bak ( bagasjerom). Har du noe av dette, så ta kontakt:)
dr.felix Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 jeg har liggende følgende: -Tomgangsregulator (m/3 kontakter i plugg) -Belgen inn til spjeldet. -lufteskruen til radiatoren -innvendig speil 500 + frakt? har alle baklyktene utenom ytterste venstre om du vil kjøpe de?
Melicon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Ingen som har noe av det jeg trenger?
Melicon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Listen er oppdatert, fått tak i diverse ting men mangler det som står lenger oppe:)
Lapin Kulta Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Har emblem, er noe slitt men eller ok. Interessert? Kan sende bilde av de i kveld om du vil.
Melicon Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 ingen som har det jeg trenger til salgs?
hare4 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Jeg har: -Begge utv. speil -Luftmendemåler -bakruten trekanten -Tomgangsregulatoren -komplett bagasjelokk PM om du er intr.
furis81 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 fått alt..? ,mulig jeg har tomgangsregulator som passer... legger inn tråd for å finne fram etter jeg har sjekket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå