arnti1 Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 som sakt. e på jakt etter denn pluggen på bilde.. kor kan eg få kjøpt denn henn??
arnti1 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 finner denn fremdeles ikke. noen som kan hjelpe meg??
takaasen Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Er ikke så kjent med m20, men kan det være noe som er markert på bilde får ikke det helt til å stemme med din, sikker på at det er til m20b25 86?
arnti1 Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 nei. e ikkje denne koplingen.. denn er på andre siden av gassbjeldet mitt
takaasen Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Sikker på det. nå har eg sett på real oem og gs. det e tydeligt te noge vakum stuff. eg forstår ka du forveksledet med men et er ikje den på andra siden. men det e noge som ikje stemme her. du trode eg meinte nr 4 på bildet men det e ikje den. Ser tydeligt at dår e to mesten like på hver side. utifra bilde ska den bare festas med ei skrua. men eg syntes at hålet på dit hus var så langt ifra det ska koblas samen me dette her E kankje teit spørsmål, e dette orginalt spjel hus?
auggye Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Trur det er denne stussen du trenger, fant kun brukt på Koed. https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... d=164&soeg eord=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå