Gå til innhold

Gløding 320D E46 2001

solobari
 Share

Anbefalte innlegg

Den er lett og starte i 30 minus, men så fort den har stått rolig i 30 min når motoren er varm, ja da må jeg kinne i 1 min før den starter. Skal prøve å dra ut tempsensoren da skal den visst gløde uansett ??

Det du her skriver er veldig likt det som sjer når du har stort gjenomslag i dyse ,trykket fra diesel pumpa(høytrykkspumpa) slipper ut via retur slangene på dysene,når dette skjer oppnås ikke trykket som trengs for å starte bilen.dette skjer ofte på halv varm motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonden: det er ny diesel pumpe, nye glødeplugger, nytt diesel filter, byttet den diesel dysa med føler på og sjekket de andre ! + byttet gløderele

Brukt 40.000 kr på mingen diesel og bilen er fortsatt lei å starte når den er varm :(

Målte med voltmeteret når den ikke ville starte på glødepluggene, fikk da 0 volt !

Men er den noen som vet om bilen skal GLØDE da etter 30-50 min stopp ?

Har snakket med mange og det er forskjellige meninger om dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonden: det er ny diesel pumpe, nye glødeplugger, nytt diesel filter, byttet den diesel dysa med føler på og sjekket de andre ! + byttet gløderele

Brukt 40.000 kr på mingen diesel og bilen er fortsatt lei å starte når den er varm :(

Målte med voltmeteret når den ikke ville starte på glødepluggene, fikk da 0 volt !

Men er den noen som vet om bilen skal GLØDE da etter 30-50 min stopp ?

Har snakket med mange og det er forskjellige meninger om dette :(

Hvis jeg hadde betalt så mye penger for at denne feilen skulle bli rettet opp hos et anet verksted ,uten at den blei noe bedre ,hadde jeg krevd leiebil på deres regning til bilen din var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...