Hoplezz Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 BMW 320i 1992mod http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... e710li.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... gtnh72.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... k3861kd.jp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Nydelig farge, men jeg synes den er alt for lav på rompa. Opp et par-tre centimeter så får du mye penere stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Nydelig farge, men jeg synes den er alt for lav på rompa. Opp et par-tre centimeter så får du mye penere stuk +1. Har heller ikke sansen for chorme-speil, men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 +2. Litt opp med rompa, og lakker speilene så er du absolutt inne på noe... Vurdert carbon detaljer? Panser, grill, etc... Det er grisefett på grønn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Greit å slippe å trykke på linkene kanskje.... Enig med speilene, de hadde i hvert fall jeg skiftet ut eller lakkert. Og som Rabies sier, carbon gjør seg på denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 jeg ville også byttet speilene. og en bmw skal lene seg fremover. altså lavere forran enn bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Velkommen til "lagunagrønn E36-klubben" . Pen bil, men som de over meg sa, vekk med krom-speilene og hev den litt bak så blir den enda finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Jeg synes stuket er ganske kult som det er faktisk, det er noe BTCC over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 btcc? hvor ser du det stuket på denna bilen a? det jeg ser er noe som minner om svenskehandel med bagasjen full av brusbokser hev den mer bak og om du ikke bytter speila så kanskje du kan pusse de ned og lakkere de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 hev den mer bak Dummeste jeg har hørt. SENK MERE FORAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Jeg er ikke så fan av fargen, men veldig fin bil dette Har sett flere som har brukt Carbon til denne fargen, men jeg er ikke fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Denne fargen med carbon deler og rette felgene kan bli veldig tøft Min gammle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoplezz Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Greit å slippe å trykke på linkene kanskje.... Enig med speilene, de hadde i hvert fall jeg skiftet ut eller lakkert. Og som Rabies sier, carbon gjør seg på denne fargen takk takk fikk det ikke til XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoplezz Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Nydelig farge, men jeg synes den er alt for lav på rompa. Opp et par-tre centimeter så får du mye penere stuk vet, siste eier satte på 60 fjærer framme og bak, har kjøpt 40/30, venter bare på bedre vær XD å btw, har 4 stk vinterdekk bake i bilen der XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå