Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en e39 523 og det har jeg slikt at den bråker når den går på tomgang og når jeg kjører. Hører ut som viftereimen må byttes, men så har jeg hørt at det er multireim på bmw. Hva gjør jeg? Jeg sjekket den og den var stram. men så at det var litt olje på den som var stivnet. Får jeg renset den med noe spes middel?

Og en ting, ene slangen til varmeapparatet har fryset. hva gjør jeg for å smelte isen inni slik at det blir alltid varmt i bilen??

Skrevet
Hei, har en e39 523 og det har jeg slikt at den bråker når den går på tomgang og når jeg kjører. Hører ut som viftereimen må byttes, men så har jeg hørt at det er multireim på bmw. Hva gjør jeg? Jeg sjekket den og den var stram. men så at det var litt olje på den som var stivnet. Får jeg renset den med noe spes middel?

Og en ting, ene slangen til varmeapparatet har fryset. hva gjør jeg for å smelte isen inni slik at det blir alltid varmt i bilen??

har ingen anesle på hvilken lyd du snakker om du må spesifisere mer hvor i motoren den lyden kommer ifra når det gjelder frossen vannledning så er jo det beste å parkere den et varmt sted feks i garasjen til et kjøpesenter el no og når du har fått tint bilen etterfyller du med noen desi liter med ublandet frostveske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...