Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vel litt ann på hvor hardt du kjører. Men pris på BMW koster nok litt, det du gjør er at du ringer Helge Vik og avtaler tid med han. Så kjører du til skien og får han til å ta de. Han kan det der like godt eller bedre enn noen på BMW i Norge iallefall :-)

Skrevet

Ikke alltid klaringen er riktig etter noen tusen km på full gass. Ventilene kan klatre noe inn i setet og da blir det for trangt ergo ligger løfter mye nærmere kam eller borti og det er jo ikke bra. Justerere alltid ventiler etter å ha vært i benken jeg!

Skrevet
når jeg tok det på verksted sist så byttet de 6 shims. kostet 1500kr.[/quot

Det var jo ikke så ille pris, hvilket verksted var detta?

Var på det svenske M5forumet, der sto det at i sverige kosta det alt fra 2000 og opp til 5000 alt avgjørende av hvor mange ventiler som er ute av mål.

Bilen min har nå gått 213000, synes ikke at det tikker og motoren har en fin og jevn gange. Men 2 eier her i norge (jeg er nr 4), han kjørte bilen som om det skulle vært en 240, altså hardt. Det er vel største grunnen til at jeg har lyst til å dette gjort.

Skrevet
når jeg tok det på verksted sist så byttet de 6 shims. kostet 1500kr.

Kan jeg spørre hvilket verksted det var?

Vurderer å få gjort det på min skjønner du

Skrevet
når jeg tok det på verksted sist så byttet de 6 shims. kostet 1500kr.

Kan jeg spørre hvilket verksted det var?

Vurderer å få gjort det på min skjønner du

bilreparatøren på straume næringspark. men tror de har byttet navn. slått seg sammen med kv bilservice visstnok. vet ikke hva de heter nå. og de har flyttet lenger inn i næringsparken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...