Valset Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei, selger nå m20 motoren min for at jeg skal sette m52b25 i caben. motoren har stått i caben min siden den var ny, så dette er en 1986 mod altså prefacelift. den har gått 240 000. Positive med motoren: aldri kjørt over 2500 omdreininger før den har komt til driftstemperatur(midt på temp måleren) i di to årene jeg har hatt den vertfall, netopp skiftet olje filter, olje(castrol) og ngk plugger og stilt ventilene, ny termostat, hardykobling, brukt ny dynamo og helt nye børster. det følger med alt for å sette den i e30, er med motorfestene, komplett ledningsnett, hjerne, coil altså komplett med alt, eksos manifold og radiator og kjøleslanger, og el-vifte på radiatorens framside. Negative: har tatt av registerreima, tatt av vannpumpa og resten av reimene pga at jeg skulle ha som langtids/lære prosjekt å overhale motoren, men så blir det ikke noe av pga jeg skal ha m52 istedenfor. også det mest negative, toppakninga er mest sannsynlig gåen:( ellers så er det med servopumpe osv på motoren, er helt komplett, så om du er ute etter 2,5 i din e30 så er her absolutt alt! ellers så er girkassa tight og fin, alle gira fungerer slik dem skal, litt vandring i girstanga er det, men det er vanlig på e30. kom med bud, kan eventuelt byttes i andre spennendes deler i samme verdi:) har ikke bilder nå, men kommer imårra, men dem fleste vet hvordan en m20 med girkasse ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 byr dej 4500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 å du henter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 greit det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 å då fekk du selgt den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå