EirikL Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Ønsker å kjøpe ratt til E30. Det har ingenting å si hvordan det ser ut, da det kun skal være midlertidig. Må være billig og i Trondheim og omegn.
Jørgen Lie Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 tror jeg har ett org ratt liggende. du kan få det hvis jeg finner det.. skal til trondheim i helgen send meg en PM i morgen skal jeg høre om gammlingen kan lete i garasjen
Eksos Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Hvorfor bare kjøpe ett midlertidig ett? Jeg har det her liggende, er ett stykke ifra trondheim men..
EirikL Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Jeg skal trekke om det rattet jeg har og trenger bare et stygt ratt å ha i mellomtiden.
manta-a Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Litt off topick her da,men kæm du ska få te og trekke opp for deg??Og ka pris??Hørt att det ska værra sjukt dyrt og trekke opp ratt..
Sir Hofstad Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Hvorfor bare kjøpe ett midlertidig ett?Jeg har det her liggende, er ett stykke ifra trondheim men.. På E34 kalles dette et "M5-ratt"... Og Eirik L kan sikkert ordne omtrekking for flere vil jeg tro.
Eksos Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Åååh.. Er originalrattet til min bil iallefall.. Ekstrautstyr, blir vell kanskje kalt edition-rattet..
Sir Hofstad Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Du må ikke love for mye nå, sir He-he... Ordner dette du. Og kan legge ut oversikt over originale BMW ratt hvis noen lurer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå