Vanilla_ninja Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Fundo aluminiumsfelger selges. Lokket i midten er presset på, ikke skrudd. BCD er 120mm og ET 47mm. Dekkene som står på er Hankook Zovac HPW401 piggdekk i 195/65/15. Mønsteret ser ut til å være bra, men de har ligget et par år i garasjen min. De tilhørte forøvrig den forrige huseieren, så jeg har aldri hatt dem på noen bil. Gi bud hvis du er interessert. Her er muligheteter for en god handel... Fredag kjører jeg Trondheim-Oslo og kan ta med hjulene hvis noen i Østerdalen eller nedover vil kjøpe. Det forutsetter selvfølgelig en garantert handel. Bilder (trykk på miniatyr): LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederick Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 1000 kroner for settet. Kan hente/møte i Oslo til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Det viser seg at felgene ikke passer på bilen til Frederick. Feil innpress. ET 47mm. Opprinnelig innlegg er også oppdatert. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå