doffa Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 trenger noen referanser på biler som er godkjent med mer enn 280 hk. skal godkjenne min med 280-350 hk nå før sommern. Det jeg trenger er reg nr ikke noe mer. men det må vær en e30 2 dørs. Jeg trenger ikke vite hva du gjor og slikt for det ordner jeg selv trenger bare noen referanser. som biltilsynet kan sammenligne med.
doffa Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 sendte inn søknad i dag. så da er det bare og vente i spenning på svaret fra biltilsynet om noen uker/månder.
doffa Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 det er vel om ikke alle papir er i orden, men det er det her. blien skal vær godkjent til sommern sa han på biltilsynet i dag.
e30 tic Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 trenger noen referanser på biler som er godkjent med mer enn 280 hk.skal godkjenne min med 280-350 hk nå før sommern. Det jeg trenger er reg nr ikke noe mer. men det må vær en e30 2 dørs. Jeg trenger ikke vite hva du gjor og slikt for det ordner jeg selv trenger bare noen referanser. som biltilsynet kan sammenligne med. liker tanken, og jeg like bilen du har! har selv godkjent e30, og den blir nå godkjent med twin turbo, men effekten bli ikke øket over Alpina b6. det finnes flere godkjente e30 i norge med mye hk men tviler på dem idag godtar et reg nr som referanse? Bt har brukt mellom 3-5uker på mine søknader vertfall.
doffa Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 trenger noen referanser på biler som er godkjent med mer enn 280 hk.skal godkjenne min med 280-350 hk nå før sommern. Det jeg trenger er reg nr ikke noe mer. men det må vær en e30 2 dørs. Jeg trenger ikke vite hva du gjor og slikt for det ordner jeg selv trenger bare noen referanser. som biltilsynet kan sammenligne med. liker tanken, og jeg like bilen du har! har selv godkjent e30, og den blir nå godkjent med twin turbo, men effekten bli ikke øket over Alpina b6. det finnes flere godkjente e30 i norge med mye hk men tviler på dem idag godtar et reg nr som referanse? Bt har brukt mellom 3-5uker på mine søknader vertfall. joda han trengte bare ett reg nr, alt ligge jo på data til biltilsynet om når og hvordan den er godkjent, var det han på biltilsynet sa i går
e30 tic Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 ok, da er du heldig vettu, lykke til, si fra hvordan det går så kan jo jeg få ditt reg nr og navn på kontrollør etterpå
doffa Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 Hehehe får no se hva som skjer. blir noen spennende månder framover
e30 tic Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Hehehe får no se hva som skjer. blir noen spennende månder framover ja må oppdatere tråden din:) er vertfall mye mer morro å kjøre godkjent:) er en del spent på turen når min skal godkjennes om også til våren
doffa Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Jepp... kommer opp dateringer underveis om og når jeg får tilbake papir fra biltilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå