Gå til innhold

Bytte bakhøytalere e46. bedre lyd?

Anbefalte innlegg

Regner med at det er de bak som er størst og gir mesteparten av lyden? og de foran nede spiller jo som regel bare ned i gulvet og en god del lavere.

Er bare vandt til eldre bmw, og der har jeg installert 6ganger9 som har gitt bra lyd i hele bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er de bak som er størst og gir mesteparten av lyden? og de foran nede spiller jo som regel bare ned i gulvet og en god del lavere.

Er bare vandt til eldre bmw, og der har jeg installert 6ganger9 som har gitt bra lyd i hele bilen.

Det er selfølgeligt framme du skal prioritera først!

Det er den lyden du ska høyra på.

Bakhøgtalerene skal væra i bakgrunnen.

Skulle eg ha kjøpt høgtalere framme og bak, skulle dei ha vært like.

Høgtalerstørrelse til bmw modeller er ein prioritetstråd her på bilstereodelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det plutselig 6 nye høytalere, er vel enklest å fade helt bak og bare spille med de 2? blir jo dyrt å bytte 6 høytalere.

liker også best å spille på bare 2 høytalere, da jeg kan ha kontroll på at ikke 2 av de feks skurrer og holder på å bli sprengt.

Blir nok å bytte ut 2 høytalere først, også ta problemet med ny spiller, forsterker og subb i neste omgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke fade noen vei du spiller til dem fremme ikke tåler mer så er du sikker på at dem bak ikke blir ødlagt for dem tåler sikkert mere!

det jeg mener er at de nye vil overdøve de gamle, vis du skal dra maks ut av de nye. og da har du ikke kontroll på alle. men jaja.. tenkte å prøve å bytte ut 2 til å starte med. så spm er egentlig om man vil merke stor forskjell fra original høytalere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...