Bjørn 320 Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Hei Skal ha min 97-modell 320i på Inspection 1 no, og skulle ha funne eit verkstad i Porsgrunn- /Skienområdet. Har vore innom på Schmiedmann og BMW Bilsalongen, som skulle ha hhv. 4270 og 6992(!!!). Begge var uten skifte av pollenfilter. Sålangt er det definitvt Schmiedmann som får jobben Har nokon anbefalingar om andre verkstader i området? Takk for alle svar
j0lle Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Se i denne tråden: Service hos forskjellige bilbutikker/forhandlere/verksteder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939&highlight=
Bjørn 320 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Takk for den Ser at både Schmiedmann og Bilsalongen har fått bra omtalar, nokon som veit om fleire?
Fliid Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Er ikke flere som kaller seg spesialister på BMW i det området.
Sperre Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Er ikke flere som kaller seg spesialister på BMW i det området. Sier meg enig i dette. Dessuten er folka som jobber på Bilsalongen hyggelige og en kan stille alle spm en vil angående bmw samt at de gjorde en del gratis sist jeg var innom, blant annet fikset "suset" i dørene, ny baklys pære og noe annet jeg ikke kommer på i farten, Dette var da jeg tok insoectuin II
Sir Hofstad Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Morten (verksmester) hos Schmiedmann er den jeg ringer hvis jeg "står" fast, maken til hyggelig og dyktig fyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå