Mad0z Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Da har æ fått jort litt med bilen. fått montert annlegget ånli opp å fått skjært ut hull i hattehyllen så jeg får bassen inn i bilen Montert sommer felgene, ikke noe å skryte over, men ble nu bedre Blir montert ny spiller i neste uke tenker jeg Trenger så sårt senk ! noen få bilder :
Mad0z Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Sitter på tanken om og pusse ned karroseriet å lakke det svart matt og få på rust panser ! Men er usikker.!?
Mad0z Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 I di siste dagene har ny spiller blitt montert og ny downpipe fra turbo sveiset og eksos bak holder jeg på med. Er bare punktet for øyeblikket Skal finne meg en ny turbo men må være i fra volvo 240/740/940 eller 850 T5. er det eksosen er tilpasset til Noen få bilder: og ett bilde av hekken på bilen.Liker eksos potten. men ikke det jeg ser, det er kommet rust
Mad0z Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Noen flere bilder. idag fikk jeg sveiset eksosen helt ferdig.
Mad0z Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 fikk også lakt eksos bandasje på downpipen og montert ic
Mad0z Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Idag har jeg byttet seter og fått jort litt av hvert Legger nå bare ut noen bilder:
///christian Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Blir spennende og se hvordan dette fungerer Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå