AlXz Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Noen som er intresert i en M43B18 bunndel? Har stått i en E36. Blitt kjørt tom for olje, så er råde bank i den. Vet ikke om det kan være av interesse for noen? Går på skroten fort om ikke.. Deler som har sittet på kan også selges.. Har ALT.. Toppen er demontert, samt dynamo, servoupume, el-nett, osv. Kan selge deler eller så mye man ønsker.. Blokk med innmat SKAL fort bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 80a dynamo? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Må sjekke.., ligger hos en kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 åssen modell? har du hjernen, evnt kan du sjekke nr på denne? Har du coilene? trenger det så sant det er den med 4 stk på rad i en boks, vet ikke om den kom med flere typer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hjerne og coilene har jeg ikke dessverre. Er nok det eneste jeg ikke har.. :/ En kompis trengte dette etter at hans smeltet/brant Har en M43B16 hjerne.., om den kan brukes. Men den har ikke samme nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå