tarjei bmw Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 hei. jeg vurderer å kjøpe en 520i som er ombygd til 530 6'er. eigeren sier det skal gå fint å godkjenne bilen med denne motoren så lenge eg skjuler at det er en 3 liter, for det står 3,0 på motoren. er dette mulig tro? må innrømme selv at jeg tviler. mvh tarjei
NeonMuffler Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 lol, hvis du "skraper bort" 3liter merket så blir den jo ikke akkurat godkjent? nå veit ikke jeg hvordan den motoren ser ut, men hvis den er ca lik så går den vel kanskje gjennom ny EU, thats it. hvis du er så heldig da, eller med mindre du kjenner noen. men uansett, hvis du dokumenterer endel og snakker med bt så er det hvertfall mulig å kanskje få det godkjent. de liker jo sjelden at man bygger så spør man, så det kan bli litt kjipt. hadde holdt meg langt unna den bilen jeg da, og heller kjøpt meg en 525 24v eller større evt. my2cents
tarjei bmw Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 okei, takker for svar. ja jeg var i veldi stor tvil selv. ja dropper nok den bilen, er ute etter bruksbil da jeg har en e34 525 som jeg driver å pusser opp
Hoem Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 525 med m50 går bedre og bruker mindre enn 530 med rekke 6!
tarjei bmw Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 ja vet, har det selv. men skulle bruke denne til og fra jobb og litt opp pussing. men får ikke skilt, så er ikke vits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå