Gå til innhold

Plassering av xenon ballast E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere plassert deres ballaster for xenon i frontlykter?

Morro å se hvilke plasseringer folk har brukt. :)

BILDER!;)

Skrevet

etter hva jeg har hørt og erfart, så skal ballastene skjermes mest mulig fra varme og fuktighet. mine er plassert bak frontfangeren, under lyktene. virker som de holder seg bra der :) i motorrommet ved dempertårnet har det vel en tendens til å sprute opp vann og dritt, og bli veldig varmt.

Skrevet
Vet bare om at folk har montert dem der ;D Og at det har holdt. Jeg har selvfølgelig ingen personling erfaring med det^^

jaja, fungerer helt sikkert ok det :) men vil du de skal holde så lenge som mulig, så finner du en mye bedre plassering om du vil.

Skrevet

Jeg har montert mine bak den "metallskinnen" som holder frontfangeren. Litt minus at fangeren må demonteres viss en ballast eller pære må byttes (kommer til viss man har løftebukk e.l), men ser iallefall originalt ut i motorrom.

Skrevet

Jeg monterte mine på dempertårnene.. men synes det ser litt "jalla" ut, så derfor jeg var ute etter en smart plass å montere de som er skjult. :)

Bilder Kjetil?

Skrevet

Her er noen idea' fra E46 forum.

fz89a58lagj8k8kii4j7.jpg

15vq5x2m2zuc9jvmauo3.jpg

Jeg plasserer på min orginale ballast for nærlys. Jeg skal monteres Xenon for fjenlys også.

Skrevet
Jeg monterte mine på dempertårnene.. men synes det ser litt "jalla" ut, så derfor jeg var ute etter en smart plass å montere de som er skjult. :)

Bilder Kjetil?

Se på bildene over. Jeg plasserte de ca likt som på det bildet. Har ingen bilder desverre.

Skrevet

Plasserte mine på demper tårna, vært der ett år nå, og ingen problemer..

Men står at de skal være sprut/støv sikkre da ;D Betalt 1390,- for ett kit fra DybvikTrading ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...