FrodeM Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Har gått til innkjøp av en -01 318CI med noe chromline utstyr(tror jeg det heter). I hvertfall så er sidelistene, og dørhåndtakene chromet. Er ikke så veldig fan av dette, og derfor skal jeg nok bytte de ut. Vil og gjerne ha noen "flatere" lister en de jeg har. Så på en E46 touring som en kollega har i dag morges(facelift), og den har flatere lister, som er lakkert i bilens farge. Ser og at E46 M3 har flatere lister. Er dette noe som passer over på min bil? Må og få tak i dørhåndtak som jeg kan få lakkert opp. Der er det vel og gjort en endring på faceliften. Passer dette over, og er håndtakene bedre?
code13 Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 kan ikke du bare ta de av og lakke de da? Fort gjort å ta av både lister og dør-håndtakene og sende de til lakking eller gjøre det selv. har ikke lagt merke til det faktisk at det er forskjell mellom støtlister eller håndtak.
325demon Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Helt enig at det ser ut som de svarte shadowline listene er flatere enn chrom listene. Shadowline lister får man nok for 2-3000 på koed.no har jeg hørt rykter om. dør handtaket får man for 500 i svart. Og da er det kansje bedre å bare bytte dem ut enn å styre med lakkering?! penere blir det sikkert også?!
FrodeM Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 er de listene som er midt på døra/skjermene jeg tengte på i første omgang, sammen med dørhåndtakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå