vaarum Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Selger min fine 318. Ganske strøken bil. godkjent senket 30mm. Original m3 potte. sort skinn som er strøkent, M front. Selges grunnet militær tjeneste Rullet 215km. Takluke er litt vrien og den feiltenner litt på tomgang. Antageligvis ikke store greiene. Tror det fordeleren. Var ute med den når jeg bytte termostat. Må bare plasseres skikkelig. Men har desverre ikke tid til å se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 pris antydning? hjelper med mer bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Hvor bor du? Pris? Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaarum Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Hvor bor du? Pris? Rust? Hei. Jeg bor i vestfold. I Åsgårdstrand (mellom tønsberg og Horten) Bilen har bitte bitte litt overflate rust, som så å si ikke synes. Bilen er jo strøken. så rundt 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 ikke for å ødelegge noe salgstråd,, bilen var pen den. men den er ikke strøken når det er noe overflate rust som nesten ikke synes. bilen er strøken når den ruller ut a fabrikken i tyskland. lykke till mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Årsmod? er det M40 eller M43 motor i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Årsmod? er det M40 eller M43 motor i denne? siden det er fordeler er det m40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå