Koksore60 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Vet at det sikkert ikke er like populært blant alle men jeg kjøpte helgpakke hos sharif. Men disse har svart senter å det vil ikke jeg ha:) så lurte på forslag til farge:) Bilen min er forresten Mystic blå metallic:) slik ser felgene ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Glemte vekk å skrive at dette er 20" å skal på en e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Vanlig sølv, syns det er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Hva er vitsen med å kjøpe nye felger i farge du ikke liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 felgene koster 895 pr felg derfår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 felgene koster 895 pr felg derfår Skjønner Men husk at kvaliteten er nok deretter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Ja men bor på litt ymse veier så akkurat derfår gidder ikke jeg å kjøpe felger til 60000 Men jeg synes utseende på disse felgene er meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Ja men bor på litt ymse veier så akkurat derfår gidder ikke jeg å kjøpe felger til 60000 Men jeg synes utseende på disse felgene er meget bra Felgene var pene og for en billig penge, men synd med fargen da.. Men husk at slikt bør pulverlakkeres, vanlig bil lakk holder ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har en kamerat som hadde disse på en mauritz blå E36 eller hva det heter. Men de var litt mørke grå og det var helt rått. Kan se om jeg finner bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hey! Det er jo helt like mine fra GS. GS skal ha 3000 pr felg - 900kr pr felg var jo meget bra pris! Jeg også er litt skeptisk til svart senter, men går jo ann å ha de på bil først og se. Kanskje ...hva heter det på norsk ... it will grow on you - det vokser på deg? Er pulverlakkering dyrt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 hvilken farge har bilen din da? svart senter er det peneste man kan få på lyse farger, som hvit, sølv osv, men kasser ikke helt på mørke biler, selv om det også kan være pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 BMW-745iA: Kan du hjelpe meg og finne styling til min E60? Montering også. Ser du driver Ghost Tuning, derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 hadde disse felgene på min e60. har bare en ting og si møkka felger var kast i de fra fabrikk måtte bytte lager etter dette. lager er dyrt kjøp bedre felger er mitt tips skal du ha det billig kjøp brukt!! ps kanten er mega liten så blir bare teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 BMW-745iA:Kan du hjelpe meg og finne styling til min E60? Montering også. Ser du driver Ghost Tuning, derfor jeg spør. hæ? jeg driver ikke ghost tuning gitt men hadde litt kontakt før med han som driver det det peneste er kun ørsmå detaljer på en slik bil, det som ser best ut er så mye senk som mulig og breie felger jeg anbefaler å kjøpe brukte felger, evt kjøpe skikkelige felger, det koster ja, men så blir man fornøyd også jalla felger har jeg aldri hatt, men regner med at det ikke er mye bra etter det jeg har lest rundtomkring på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Jaja får prøve å se uansett så er dekkene svinbillige:) Hadde kosta mer med bare dekkene hos den lokale dekkmannen. så får heller få hjem noen nye felger vis d ikke er bra 1000kr får 235/35-20 å 1500 får 275/30-20 er billig nankang er mitt favoritt merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå