Biashh Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Har en girkasse som "skraper" på første og andre gir. har hørt at det er synkroniseringsringene som har gått fra en mekaniker. skal bytte kassa men har enda ikke funnet noen. bilen skal snart på Eu - godkjenning. vil bilen gå igjennom, selv med problemet i girkassa eller vil ikke dette gå? Hvis det er noen som har en girkasse til en e39 520i, så er jeg i hvertfall veldig glad om du tar kontakt! Legger ved et bilde av bilen
Sir Hofstad Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Skal ikke være viktig for PKK. Åssen olje er det på kassen?
Biashh Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Vet ikke, har kjøpt ny olje. men har ikke byttet den, mekanikeren mente det bare ikke var no vits, da han så kassa som "ødelagt". burde jeg prøve å bytte olja først?
hylle Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 KJøp ny kasse og bruk olja på den nye kassen istedet.. er det manuell eller automat kasse du trenger?
Biashh Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Det er manuell. kjøper nok en ny kasse ja, vet du om noen?
hylle Skrevet Januar 15, 2010 Skrevet Januar 15, 2010 Du må spesifisere mer hvilken motor du har.., evt skrive opp årsmodell på bilen din.. Koed har garantert kasse til deg..
Biashh Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 E39, sedan, 520iM52. 99 mod. Mer enn det vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå