Biashh Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Har et bruktbart anlegg i bilen min, men det er en ting som irriterer meg. nesten uannsett hvor høyt eller lavt jeg spiller, rister koffertlåkket no sykt, det virker som det er dobbeltvegga, noe det helt sikkert er. er det noen som har no løsning på om hva jeg kan gjøre med det? fylle det med noe? prøve å legge noe imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 sjekka verktøyet da? hvordan bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biashh Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Det er ikke verktøyet, for når jeg presser ned plåten slutter ristinga. det er en e39 520. det er noen hull jeg kunne fylt med skum eller no i den duren, men redd det blir buklete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 prøv dynamat demping.ta ned trekket i lokket og lim på dynamat. så setter du på trekket igjen. ikke i lokket her, men du skjønner tegninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Om ristinga slutter når du legger litt trykk på plåten så lønner det seg nok å dempe slik posten over viser ja Enten bruk dynamat som over her, eller STP og B2 Audio har også alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biashh Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Okei takk for hjelpen! det er når jeg trykker på plåten utenfor bilen. skal prøve å se om det hjelper, men vil det virkelig virke å ta lyddemping inni kofertlåkket? når det er utenfor det rister. men skal prøve jeg blir nok bra! ved den røde pilen trykker jeg, så blir ristinga mindre. Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 det hjelper å dempe. men det første som slår meg er at luka de ikke er skrudd fast skikkelig.. juster feste sånn at det lokker seg litt mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biashh Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Luka er skrudd fast ordentlig, det er når jeg trykker, legger meg over midt på luka det "gir seg". fortsatt vibrasjon, men virker som jeg støter på et lag med plåt til, det er nok denne den vibrerer mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå