Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en 316 sport 2000mod, førstegangs registrert i -99. Bilen har gått 240.000, men primært langveiskjørt i Tr.heim. Den er kjøpt fra forhandler som har påkostet bilen og rettet alle feil på tilstandsrapporten og bilen er strøken invendig og utvendig med null rust men det er en liten ripe ved hjulbuen bak. Siste eier var en mann i 40åra, og bilen er helt orginal.

Dette er første bmw jeg har eid. Kan lite om bmw og bil generelt, bilen var et impulskjøp..

Har noen erfaring med e46 2000 mod? Er det feil som går igjen på bilen? Er det noe jeg bør vite? Får bilen i morgen og ser veldig frem til det!!

Takker for svar!

Skrevet

er det 1,9literen?

Disse bilene er faktisk ganske safe bets,så lenge panser,bakluke og dører er frie for rust eller byttet på garanti.

Snille på drivstoff,gode å kjøre,ser bra ut og er grei å vedlikeholde.

Med den KM-standen,be om en "garanti" på at dempere,stabstag etc ikke må byttes uka etter du får den,ellers ønsker jeg deg lykke til med en fin og god bruksbil :)

Skrevet

Prisen var 64 000. (godt kjøp?) Det er også mere utstyr en forhandleren opplyste om, bl.a. xenonlys, cruisecontroll, regn sensor vinduer m.m. Og ingen rust!

Mitt neneste spørsmål er som følger; Når bilen går på tomgang er det en tikk/pipe lyd av hø. bakjul... Hva i alle dager kan det være? har som sagt lite peil på bil!

Jeg er nå bimmers fan!! Bilen er strøken å kjøre og ser bedre ut en på bildene.. Meget fornøyd, men litt nervøs for tikkinga av hjulet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...