Gå til innhold

nybygget anlegg, vil ikke spille.


Anbefalte innlegg

hei.

jeg er endelig ferdig med koblinga av anlegget. har koblet en kondensator mellom batteriet og forsterkeren. kondensatoren og forsterkeren lyser at de er på og kondensatoren viser 14v når bilen sviver.

men vil ikke komme lyd, fono kabalen er koblet på i begge ender ( remoten er ikke helt ok ennå men bruker bare liten ledning mellom remote og pluss midlertidig når jeg tester anlegget).

har koblet bassen til forsterkeren men kommer ikke noe lyd, ikke tegn til lyd en gang. skal være koblet riktig når det gjelder pluss og minus. hvis man kobler feil en plass vil det vel ikke komme noe lyd?

kan dette være grunnen, kan også selvfølgelig være at kablene er hoppet av inni kasse (hjemmelaget kasse). kablene går fra basselemente til en brakett som er på vanlige basskasser, så ledning fra brakketten til forsterkeren.

tips takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk anlegget til å spille. var dårlig kobling i den brakketten så har lagt 2 ledninger rett igjennom det hullet. men spiller svakt synes jeg men har ikke sett på volumknapp på forsterkeren.

men remoten skal vel koble bort kondensatoren også?

og en ting til. når alt er koblet. så kobler kondensatoren plutselig av så kommer den på igjen om ca 1 min eller 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...