quattrofrank Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hei Har et problem på e-34`en min, det kommer en veldig irriterendes durelyd fra fremme ved vindusviskerne i hastigheter over 150kmt. Lyd slutter i det jeg begynner å bruke viskerne. Dette har jeg prøvd til nå: -nye stag på vindusviskermekanisme -nye vindusviskere Det manglet også noen klips på dette plastikkdekslet under viskerne, kjøpte disse nye så nå sitter dekslet skikkelig også. Er det noen som har formening om hva som kan lage denne lyden, eller har opplevd lignede? Dette er utrolig irriterendes å høre på, og det er ikke så lett å finne ut hva som lager lyden da jeg kun får dette i høyere hastigheter. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uvjakt Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hei Jeg hadde det samme på min gamle e34, dog i ca 90 km/t. Da var problemet plastdekselet som du hadde festet. Det duret noe voldsomt:(. Er du helt sikker på at alt er 100% tight? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Skal ta å dobbeltsjekke, men det skal sitte thight. Det som er rart er at det blir borte hvis jeg starter å viske, skulle jo nesten tro det er selve viskerarmene eller noe, men dette virker jo noe usannsynlig. Hvis det ikke har noe med at det blir endret på luftstrømmen når jeg starter å viske og at dette gjør at dekslet slutter å vibrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå