Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei.

Kjøpte for noen måneder siden en 07 modell 118D, og når jeg kjører rundt om samme hvilket gir jeg kjører i når jeg ligger på en 1500 - 2000 RPM, så virker det som bilen kan fuske litt. Den gir litt gass og slutter å gi gass hele tiden da. Dette er kun ved når jeg holder gasspedalen så vidt inne.

Har hatt noe lignende problem tidligere med en annen bil, men da var det mye verre. Da byttet jeg bare diesel filteret så var alt i orden.

Noen som har peiling på hva som kan være gale? :(

Takk for hjelp!!! :D

Skrevet

du må ikke skru selv på bilen om den er 2007, da går garantien ut om bmw finner ut av det, forhandler er ansvarlig fram til bilen er 5 år, ting som er er forventet at skal holde mer enn 5 år er de ansvarlig for, og kjøpte du den for noen måneder siden så har du vel garanti, og en motor skal kunne gå i 5 år med vanlige serviser, dra til bmw og få de til og ta en diagnose test på den, min 120D oppdaga jeg hakka litt i kaldstarten i 34 kuldegrader men stabliserte seg etter 3 sekunder,

Skrevet

Det er garanti, hvis bilen ikke er bruktimportert. Er den importert privat, så er det kun 2 års fabrikkgaranti, men er det en forhandler som har importert den, så har de ansvar for 5 års reklamasjon.

Skrevet

ok, den er brukt importert gjennom forhandler! Vet du noe om hvordan jeg skal gå fram? Ta kontakt med de jeg kjøpte den av først også gå til Jæger etterpå? :)

Skrevet

du tar turen til de du kjøpte den av, de er ansvarlig uansett sia du akuratt har handla, nå aner ikke jeg hva slags butikk "jeger" er men stikk til de og fremlegg problemet på en ordentlig måte, men er de ikke intresert i det du kommer med i det hele tatt, går du til forbruker-rådet, men de fikser helt sikkert bilen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...