Morton Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Spylerfunksjon har kuttet ut på pass. side av frontrute, ser ut som spylerledningene er rutet til to forskjellige tanker, den ene på innerskjerm og den andre nede bak høyre forhjul. Har ikke hatt tid til å forske noe særlig på dette, kan noen tipse meg om dette er korrekt ??
touring Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 på min er da iallefall 2 spylerpumper,ein til bakruta og ein til frontruta,spylervæska tar den fra tanken som ligg bak høgre innerskjerm med påfylling i motorrommet. Kanskje berre ein slange som har hoppa av.er berre 1 spyletank på min bil.
TheBirg Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Min har også en tank til begge dyser forran og egen tang til bakvindu. Kanskje tett dyse. Prøv å pirk opp med en knappnål eller slikt. Om du ikke finner en slange som har hoppet av som nevnt.
Stianvi Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 prøv luft trykk rett inn på dysa. bare vær obs på at slangen kan hoppe av, men dette pleier som regel å virke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå