Deep Dish Skrevet Januar 16, 2010 Skrevet Januar 16, 2010 Fikk ett gavekort i julegave på GameStop hvor jeg ikke trenger noe fra. Verdien på Gavekortet er kr 1000,- Selges for 750,- Så har du tenkt å handle på GameStop i nærmeste framtid, så kan du nå spare 25 % Edit: Kan også byttes/delbetaling i en Nintendo Wii konsoll (jeg betaler penger i tillegg)
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Hvorfor ikke bare kjøpe Wii på GameStop da ? Så får du brukt opp gavekortet også betaler du bare resten i cash ? =P
Deep Dish Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Hehe.. Joda det kan jeg selvfølgelig gjøre.. Men har tenkt å kjøpe en brukt konsoll, som er ferdig chippet og med mest mulig utstyr..! Blir fort dyrt når man må kjøpe alt utstyr/tilbehør nytt... Og kjenner jeg meg rett, så blir Wii'en brukt i en mnd tid, for så å bli drit lei og da dytte den innerst i ett skap.! Får jeg ikke solgt gavekortet, så blir det å kjøpe Wii fit til madamen for det.!
CS Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Hvor lenge er det gyldig? Gir deg ett bud på 700,- så sant det er gyldig en stund
Deep Dish Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Hvor lenge er det gyldig? Gir deg ett bud på 700,- så sant det er gyldig en stund Kortet er gyldig i 2år, ble kjøpt i desember, så du har 23mnd på å bruke det.. 700,- er greit det. For at du ikke tror jeg lurer deg, gå inn her for å sjekke saldoen på kortet.! (sender deg kortnr. på pm) http://cardbalance.storedvalue.com/Look ... OG_no.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå