maxis Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 hvor mange cm er kanten? hvor stort er navhullet? har du prøvd de på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 hvor mange cm er kanten?hvor stort er navhullet? har du prøvd de på e34? Kanten er ca 10 cm. navhullet er nok 72,5. Disse passer på e34 ja(har faktisk stått på en e34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotaxi Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Hei ! hva forlanger du for disse ? Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hei !hva forlanger du for disse ? Johnny Det er bud som gjelder. bilder av de aktuelle hjula kommer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hei! Vet du om to evt felger til disse som kan passe som framfelger, sånn at du evt kan selge som sett....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg har jo skrevet at en får kjøpt nye felger. Jeg har framfelgene som har hørt til disse bakfelgene. og kan godt selge de,men da må jeg ha samme pris for de som for 2 nye felger Men da har du iallefall 4 like felger. 2 nye felger koster ca 9 lapper+at jeg må ha 4 nye senterkopper. så blir minst 10 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 må du valse noe på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 må du valse noe på e34? mest trolig må en valse kanten som stikker in imot dekket ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 ingen som har lang hageslange som trenger oppheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå