Kristov Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 hva er nr på dem? Bosch-nr? 0 280 155 968 Kommer til å bruke disse selv om ingen slår til snart...
Snake____1 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 0-280-155-968 lbs\hr-29.5 cc\min-310 @ 3Bar
Kristov Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 0-280-155-968 lbs\hr-29.5 cc\min-310 @ 3Bar Hvor fant du denne infoen? Er 100% sikker på at den flower som oppgitt ved 3.8 bar. Det er også det trykket den er designet for å arbeide ved. Kjørte disse akkurat tomme på min forrige m20b25 turbo med 1.4 bar trykk og afr rundt 11.5. Den var det i alle fall minimum 400hk i.
Snake____1 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hvor fant du denne infoen?Er 100% sikker på at den flower som oppgitt ved 3.8 bar. Det er også det trykket den er designet for å arbeide ved. Kjørte disse akkurat tomme på min forrige m20b25 turbo med 1.4 bar trykk og afr rundt 11.5. Den var det i alle fall minimum 400hk i. Mye forskjellig info bare jeg gravde litt mer så jeg Første jeg så var i denne lista: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Så kom jeg over denne: Men kan den holde 450hk + @3Bar på en M50B25 på maks 90% duty så er jeg intr
Kristov Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Hvor fant du denne infoen?Er 100% sikker på at den flower som oppgitt ved 3.8 bar. Det er også det trykket den er designet for å arbeide ved. Kjørte disse akkurat tomme på min forrige m20b25 turbo med 1.4 bar trykk og afr rundt 11.5. Den var det i alle fall minimum 400hk i. Mye forskjellig info bare jeg gravde litt mer så jeg Første jeg så var i denne lista: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Så kom jeg over denne: Men kan den holde 450hk + @3Bar på en M50B25 på maks 90% duty så er jeg intr Hvis du ser i den lista der så finner du de dysene jeg selger: 0-280-155-968 Green Det er forskjell på de som bare heter 0-280-155-968 og de som heter 0-280-155-968 Green. Disse dysene skal kjøres på 3.8 bar for at de skal fungere riktig med dysebilde osv. En tommelfingerregel på en sekser er ca. 1hk per 1 cc. Hva de faktisk holder til er avhengig av mange faktorer. Jeg ser i lista at de speccer den til 80hk per cyl ved 95% duty men det er ikke noe jeg kan gå god for.
Rogeren Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 samme dyser som er org på volvo s60R Har nettopp kjøpt 4 for 1500... Ellers hadde du hatt et salg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå