Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
0-280-155-968 lbs\hr-29.5 cc\min-310 @ 3Bar :mrgreen:

Hvor fant du denne infoen?

Er 100% sikker på at den flower som oppgitt ved 3.8 bar. Det er også det trykket den er designet for å arbeide ved.

Kjørte disse akkurat tomme på min forrige m20b25 turbo med 1.4 bar trykk og afr rundt 11.5. Den var det i alle fall minimum 400hk i.

Skrevet

Er 100% sikker på at den flower som oppgitt ved 3.8 bar. Det er også det trykket den er designet for å arbeide ved.

Kjørte disse akkurat tomme på min forrige m20b25 turbo med 1.4 bar trykk og afr rundt 11.5. Den var det i alle fall minimum 400hk i.

Mye forskjellig info bare jeg gravde litt mer så jeg :roll:

Første jeg så var i denne lista:

http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Så kom jeg over denne:

xnqyxrk25i1w2bloqdco.jpg

Men kan den holde 450hk + @3Bar på en M50B25 på maks 90% duty så er jeg intr :applause::D

Skrevet

Mye forskjellig info bare jeg gravde litt mer så jeg :roll:

Første jeg så var i denne lista:

http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Så kom jeg over denne:

xnqyxrk25i1w2bloqdco.jpg

Men kan den holde 450hk + @3Bar på en M50B25 på maks 90% duty så er jeg intr :applause::D

Hvis du ser i den lista der så finner du de dysene jeg selger: 0-280-155-968 Green

Det er forskjell på de som bare heter 0-280-155-968 og de som heter 0-280-155-968 Green.

Disse dysene skal kjøres på 3.8 bar for at de skal fungere riktig med dysebilde osv.

En tommelfingerregel på en sekser er ca. 1hk per 1 cc. Hva de faktisk holder til er avhengig av mange faktorer. Jeg ser i lista at de speccer den til 80hk per cyl ved 95% duty men det er ikke noe jeg kan gå god for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...