MikaelR Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Kjøpte bil i 2008 å har ikke brukt så mye før i 09, sto lagra inntil da men jeg valgte å selg den andre bil jeg hadde å sett bmw i stand å bruk den Felgan til bimmern har en svakhet før hvite felger Bilde fra bodø, her ser man Downpipe sin matt grå e30, gammelbil til han Jocce å min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Noe av det første jeg gjor men e36 i 09 var å bytt ut 70/40 senkesette til et tuv gokjent 60/30.. monteringa va enkel.. tok ut hele fjærbeinet framme å brukte fjær klemmer.. men fant ut at demperan (monrow) var ødelagt.. så måtte la bil stå å bestill nye Sachs gass kom på 2000kr før begge framme.. bake fikk æ ikke plass til fjærklemman så æ måtte løsen dempern å bruk rå makt.. å før å monter nye fjæra klemte æ samme fjæra å brukte MANGE kraftige strips litt jallamekk.. men det fungerte fint.. va bare å sett fjæra på plass å sett jekken under bærearma å legg litt vekt på fjæra å klipp over strisa Hær sto bmw lagra til jeg tok den fram i 09! Delvis demontert.. ute med fjærbeinet Gammelfjæran Va på biltilstilsynet å fikk gokjent 60/30 settet.. men fikk samtidig mangellapp på eksosanlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Bytta cd spillern i bil.. den gamle va en med dvd å alt mulig mannskit! så den ble bytta ut med en Sony mex-BT3600u med USB, bluetooth (handsfree og Music streaming), mp3 Ledningsnettet på gammel spillern Ett dårligt bilde av Sony spillern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Kjøpte Scorpion STW-M3 fra Koed.. va enkel sak å monter.. men ene eksosklemma på midtre del av eksos va knekt så måtte finn fra sveiseapparate å fixs den.. samtide som æ kjøpte eksos bestilt jeg alle eksosopphengan på eksos å bytta dem Fikk hjelp av Downpipe til å sveisa eksosklemma Stemingsbilde fra dagen i garasjen dette er i april/mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Lite respons men jeg skriver vidre I august 09 gikk bensinpumpa mi trudde det kom til å bli svindyrt.. fant pris på internett på 3400kr før bensinpumpa.. men fikk en kompis som jobber på delelagre til bmwforhandler i Bodø til å skjekk ka han kunne skaff.. Han fant ei Bosch til 900kr ble en del mer skuring med dette.. måtte demonter hele branketten som pumpa står på.. å sett på nye kabalsko på ledninga som går ned til pumpa.. det værste var å få løs den gamle bensinslangen.. va ganske hard å måtte bryt litt før å få den løs Denne måten å bytt pumpa anbefal æ ikke vis du har dårlig tid eller ikke har riktig verktøy.. brukte 4-5tima på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Update?Har ikke sett denne langs veiene på en stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Update?Har ikke sett denne langs veiene på en stund nå? Har stått litt i november/desember i 09 men ellers bruka æ den hver dag.. e kansje litt anonym me vinter hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Bytta til powerflex foringa framma i Oktober 09 Som alt man gjør før første gang må man prøv seg litt fram.. brukte 6 timer på den ene sida.. å 3-4 timer på den andre neste daga Skrudde løs hele bærebrua å tok den i skrustikka.. pressa løs foringa fra bærebrua.. så tok jeg en hammer å banka inn kanten på stålhylsa på orginalforinga såpass at æ kunne bank hele hylsa å foringa ut brukte skrustikka til å press inn den nye foringa.. å banka foringa den siste cm på.. å der etter va det bare å monter igjen Merka stor forskjell på styre responsen etter foringsbytte.. men ble også mer hjulstøy i bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Sprek bil, og var faktisk sprekt med hvite felger. Noe spesielt man bør passe på når man bytter fjærer? Tenkte jeg skulle gjøre det i løpet av våren.. Kjenner meg også igjen på ledningsnettet til cd-spilleren ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå