Radeon Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Selger noen ripete 19". Kantkjørte og flassa. Ikke kast i felgene da hvertfall. Stod på en E46 jeg kjøpte så er: 5*120. ET 35. Regner ikke med den helt store responsen her men tenkte jeg kunne prøve hvertfall. Noen trenger kansje noen hærje felger... Må hentes. 2000kr el Bud. Denne er sånn rundt nesten hele! HeHe, skikkelig kantkjørt. (Kjøpte den sånn altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 er d mye igjen av dekkene da ? har du bilder av skadene som er på felgene da ? og ja skjekk ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Har ikke bilder av skadene men skal ordne noen i morgen. Har ikke lys på garasjeloftet så er litt mørkt nå. Dekka er ikke brukenes som jeg husker, kansje en sesong igjen på to av de men jeg selger de som ikke godkjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 froland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Oppdatert info i første melding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå