Kalle66 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Ingen alarm, i alle fall ikkje som eg veit om. interiørlyset er solgt Har sikkert el-nett til hengerfeste, har avtagbart hengerfeste på bilen. Viss de brakettene er originale og sitter på alle modeller, så ja.
dr.felix Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Det er og fjernkontroll til sentrallåsen. var dette jeg tenkte på angående om det var defa eller orginal.det er 2 typer braketter til disse bilene. den jeg skal ha, og en som ser ut som 2 rør som går inni hverandre om du skjønner. men siden du har avtagbart hengerfeste, så har du sikkert den typen jeg er ute etter. sjekker du opp delenr på el-nettet også da? må være orginalt.
Kalle66 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Vell, fjernkontrollen er ettermontert tok av bakfangeren i dag, og den var montert på en slags teleskopsak (de to røra du nevnte ) kan sjekke delenr på el-nettet, men det må bli senere. reiser bort igjen nå. hvorfor er det så viktig att det må vere originalt?
Kalle66 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 baklysa er solgt. Svein ove, sendt deg pm
sondreland Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 har du venstre bærearm med bærekule i god stand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå