M30Punk Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 På denne sitter det en vakumslange som skal inn på innsuget,er det dette vakumet inn som sørger for rett bensintrykk?Er det kun litt trykkfall som skal til før den begynner å harke litt å gå noe ureint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 den gjør bare så bensintrykket senkes når du ikke gir på. når du har full gass så er det 3 bars bensintrykk, men når du ligger å kjører jevnt er det kanskje 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ok,den har visst ikke sitti innpå noe noen steder på min,dro i den istad å da lå den nedi innsuget bare trudde kanskje den var grunn til at den harker litt,å bruker litt tid på å falle på turtall+ at den dør ut om jeg ikke gir gass sakte.. Bytta den temp sensoren på termostathuset men hjalp ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 har ikke noe med den å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 har ikke noe med den å gjøre... Andre tips om hva dette kan væra? Forbanna irritabelt at den ikke går helt reint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Det kan være,når jeg tenker meg om var det en fyr som mente den måtte "justeres" ifjor sommer uten å nevne navn Åssen justerer den riktig igjen da det sikkert blei helt feil forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 det veit ikke jeg, har aldri satt meg inn i lmm, kasta den hos meg så kan ikke svare på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå