Kid B Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hei jeg har en e30 325ix som stopper under kjøring, motoren dør helt ut å den starter først etter 20-30 startforsøk. Den stopper ikke hele tiden men som oftes ett par minutter etter start hvis den har stått litt. Når man har stoppet en eller to ganger kan det ta lang tid før den stopper igjen. Har mistanke om omdreiningsføler eller bensin pumpa, er dette noe som går istykker av og til på e30. Bensin pumpe rele og pumpe styre rele(bytta) klikka fælt når den sto stille en dag men er masse elektronikk på gamle dritern siden den er spesial utstyrt så er littt vanskelig å få målt. Hvis noen er kjent med problemet så er jeg gla for svar. Har et lite spørsmål til, fins det flere e30 som har alt trekt i skinn? tak ratt dash kartleserlampe hanskerom+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 først skritt på veien er.. les av feil minnet ditt kansje feilen står der i klar tekst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hadde bare e30 hatt noe sånt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Bensinpumperele hadde jeg sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå