Roadstone Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Knallpen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 kjempe pen bil og fin farge samma fargen som jeg hadde på min før den fikk steinsprut og måtte vrakes.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Fin bil Var fin inni også.. Bortsett fra rattet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Meget pen bil. Elsker den fargen. Planer videre? selv om den så rimelig bra ut sånn som den er da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Nydelig bil med rett farge og interiør! Hva er planene videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Denne likte jeg Fortsett med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Kjempe flott bile. Liker fargen Ganske lik min . Kom gjene med info om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Kjempeflott Som de fleste andre her likte jeg fargen veldig godt. Calypso gjør seg jævlig bra på E36. Ellers var det en meget clean og riktig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 kjempefin bil du har Roadstone! Denne rødfargen er en av dei fineste fargene som er på E36 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Heihei alle sammen ! Takk for fine tilbakemeldinger. Jeg må nesten si at jeg må gi all æren for utseende på denne bilen til Ryeng1 her på bimmers. Det er nemlig han jeg kjøpte denne bilen av. De planene jeg har nå er å lakkere og sette på igjen bakrutesenker, samt. sette på M-list på bakluka. (Spoiler hvis man kan kalle det det) Eneste JEG har gjort med bilen nå er å ha forbedret anlegget. Satt inn 2x12" Pioneer Champion Series bassere og 2x6"-9" hatthylle høyttalere. Har også byttet alle lyspærene inne i bilen til hvite LED pærer. Har også byttet en del slitedeler osv. Det som står for tur nå er nye skiver og bremseklosser foran. Når det gjelder rattet, som noen nevner over her, er jeg helt enig i at det ikke er særlig pent. Har undersøkt litt rundt omkring men finner ingen god løsning på det. Enten blir det for dyrt eller så er det ikke airbag osv. Så hvis noen har noe eller har noen gode råd så tar jeg det imot med en stooor TAKK : ) Jeg skal prøve å få tatt flere bilder etterhvert. Eneste som mangler nå er lappen som forhåpentligvis kommer i april : D Gleder meg som en liten unge : D På gjensyn alle BMW fans der ute. Finnes ingen penere biler etter min mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Her kommer det litt info om bilen: Bilen: - E36 318i 8v - 1994 modell - km.stand 190.000 km - Calypsorot Rød Metalic Utstyr: - El.vinduer - El.speil - El.takluke - Hvitt skinninteriør m/armlene - Kjørekomputer - Rullgardin i bakruta Gjort: - M-tech frontfanger - M-tech bakfanger - M-tech sidelister - M-tech speil - M-tech baklukelist (monteres snart) - M-tech shortshift girkule - M-tech matter - 18'' M5 sommerfelger - Apex senkesett 40/40 mm - Eisenmann effektanlegg - Bakrutesenker - 97 mod grill - Sort grillramme - Hvite sideblinkers - Angel Eyes frontlykter - M3 baklykter - Xenon i kjørelys (6000k) - XenonMatch fjernlys - XenonMatch grøftelys - Byttet til hvitt skinninteriør Anlegg: - Alpine cdspiller - ADS tweetere foran - ADS frontsett - JL Audio hatthyllesett - Pioneer 2 x 12'' bassere - A/D/S monoblokk Videre planer: x Tone alle rutene (35%) x Øyelokk x 60/30 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei alle bimmere ! Har tenkt litt på å lakkere lyktesenkere (som jeg snart skal investere i), bakrutesenker og M-list/spoiler på bakluka svart, slik som listene rundt bilen og grillen. Hva tror dere om det ? Noen som har gjort det samme eller har testet det ut ? Jeg tror kanskje det kunne ha vært kult. Tar imot all tilbakemelding : ) Mvh. Petter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei. Jeg syns absolutt IKKE at du skal ha sorte øyelokk. bakrutesenker etc. Det blir ikke pent i hele tatt. Det vil nok ødelegge det pene utseendet du har på bilen fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei. Jeg syns absolutt IKKE at du skal ha sorte øyelokk. bakrutesenker etc. Det blir ikke pent i hele tatt. Det vil nok ødelegge det pene utseendet du har på bilen fra før. Okei ! takk for svar ! Kan være greit å høre litt hva litt mer erfarne bimmere har å si : p i og med jeg bare er 17 år å ikke har hatt bilen i mer enn et halv år : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå