DreRacing@ Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 har montert datasprut i e30n, koblet til turteller ledningen, men den funker ikke. Åssen signal skal denne ha for å virke? den er vel styrt av hjernen orginalt? noen tips på åssen få den til å virke igjen, virket med gamle org motoren så den er iorden
Morty999 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 MBE? jeg har haltech og stuka fært med turtelleren, men fant til slutt en kompinasjon som virka etter å ha brukt opp x antall turtellere som lukta svidd og ikke virka
DreRacing@ Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 MBE ja, ikke så kjent, brukes mest i motorsport, rally, rallycross. jeg veit ikke åssen signal den gir, men kunne jo prøvd å koble meg inn på coilene da..
Morty999 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 org turtellerene virker ikke som i forden.. med minus på coilen.. så tror du må få det til igjennom sprutet egentlig men..
Waldez Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 MBE ja, ikke så kjent, brukes mest i motorsport, rally, rallycross.jeg veit ikke åssen signal den gir, men kunne jo prøvd å koble meg inn på coilene da.. Bruker du ikke 6 coiler da?
Stianvi Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 hvertfall når jeg bytta fra 320 til 323 i ene e30n jeg hadde, da måtte jeg sette ledninga fra turtelleren inn på minus på coilen.. da virka det hvertfall for meg.. men mulig det blir annerledes når man kjører med flere coiler
DreRacing@ Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 om man har 1 eller 6 coiler trur jeg skal gå bra, -til coilen er vel felles uansett. men skal dobbelt sjekke koblinga mi i den runde kontakten først
Waldez Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 om man har 1 eller 6 coiler trur jeg skal gå bra, -til coilen er vel felles uansett.men skal dobbelt sjekke koblinga mi i den runde kontakten først Kan kansje gå. Er 3 ledninger inn på coilene brune er jord. Grønn er tenning og svarte er til hjernen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå