Jimxd Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Fikk mitt Bilstein B10 senkesett i forrige uke. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44276.jpg Hadde gledet meg som bare det. Tenkte jo jeg fikk med det jeg trengte. Men det viste seg å ikke være sant. Stod ingenting om at jeg trenger noen andre demperlageret forran noen sted. Men tydeligvis trenger jeg det. Noen som har erfaring med k-sport, gs performance eller k-mac sine. Å hvilke jeg bør velge. Takker for svar!
simen221290 Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 må kjøpe de tynne topp lagrene,hadde samme problemet jeg og
Jimxd Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Hehe ja skjønte det. Men regner med de som ligger på tilbehør på gs. Som GS performance, k-sport og k-mac har produsert er tynne lagere?
simen221290 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 ja,det er jo ikkje værre en å ta en telefon til de da. så er du 100% sikker på at du får riktig
Jimxd Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Syns det er litt dårlig at de ikke skriver slikt på siden der at originalt ikke passer. Er ikke alle som får med seg alt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå