|Ole| Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Her er en kompis på downhill drift attempt med en 1.6 eller 1.8, husker ikkje heilt...Iallefall går ikkje det heilt etter planen da han møter grus i veien og litt stor fart kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Det der så klønete ut Nedoverbakke og sleng kan fort gå til helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hehehe! Se der ja bra gutta boys har det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Eg er berre glad det gjekk så bra som det gjorde, heldigvis hadde dei sele på seg den EINE gangen det gjekk til H... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Haha! Hadde en utforkjøring med min jeg og nå for noen uker siden. Kom i godt driv på 1 gir på turtallsperra i nedoverbakke, så tok den seg en understyring og jeg ble sittende fast på toppen av brøytekanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Haha! Hadde en utforkjøring med min jeg og nå for noen uker siden. Kom i godt driv på 1 gir på turtallsperra i nedoverbakke, så tok den seg en understyring og jeg ble sittende fast på toppen av brøytekanten Hehe, fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Haha, så gjennomført ut ! Minner meg om en kompis av meg som taka med en 316 i det han kom over en kul på sperra og traff en liten asfaltflekk i mellom all snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Haha, så gjennomført ut ! Minner meg om en kompis av meg som taka med en 316 i det han kom over en kul på sperra og traff en liten asfaltflekk i mellom all snøen Kort forklaring på kor gale det gjekk: Bilen fekk en så kraftig smell framme att ramma bøgde seg, radiator gjekk seff til helvette... All olja randt ut av og veiva låg i veien osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå