Gå til innhold

Hvor er lamek

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

PM har han ikke lest og ikke vert online på en stund. men har biler og diverse til salgs.

Viker i grunn som en seriøs fyr.

Legger ut hele historien nå.

Kjøpte en turbo av han. den skulle vært overhalt. det var den ikke. den skulle ikke være kule lagra. det var den ikke. den er ødelakt. og ubrukelig. har sendt den til krb da de skulle vist ha overhalt den. men den turboen kjente de godt til da det var den de brukte på deres bil for noen år siden.

Han var villig til og finne utav ting da han hadde kjøpt den av en annen kar for en stund siden og ikke brukt den siden.

Så han hadde og blitt lurt mente han.

Men har ikke fått tak i han etter nyttår nå.telefoenen er av og her sitter..

Så lurer i grunn på om det er andre som har problemer med han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Hmm.. Gammel tråd dette da, men får vel svare for meg..

Husker ikke hvorfor giljen ikke fikk tak i meg den gang, men vi kom ivertfall i kontakt over telefon Kort tid etter.

Han forklarte meg Hva som hadde skjedd og jeg fikk han til å sende turboen til krb.

De sjekket over turboen og tilstanden var ok, men Giljen hadde brukt for stor restriktor som ble årsaken til olje i innsug og eksos.

Jeg viste faktisk ikke at det var en kulelagret turbo da jeg verken hadde sett noe særlig over den eller hatt den i bruk så jeg solgte den med samme info som jeg fikk av mannen jeg handlet den av 2-3 år før.

Det Giljen fikk var altså en kulelagret turbo som han ikke ønsket og varen svarte ikke til forventningene hans.

Så jeg tok tuboen i retur, og betalte tilbake for turboen, frakten begge veier samt regninga fra krb trading.

Mvh Steffen Langseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...