Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har montert grenrør på min 12v, orginalt utak på grenrør var i X`n, men så var ikke ledningen tilstrekelig lang så måtte lage nytt utak, så ble bare til 3 sylindra, kan d ha no med å jøre at den buker mye bensin, eller må den stå så den får eksos fra alle 6 sylindran kan d få ned bensinmegden? :)

• 3 weeks later...
Skrevet
det går greit med kun 3, heter lambda by the way

er dette sikkert at det fungerer altså et grenrør på en rekke 6

hehe, han har nok 2 stk grenrør. Han kjører nok neppe med frieksos rett ut av toppen..

Skrevet
det går greit med kun 3, heter lambda by the way

er dette sikkert at det fungerer altså et grenrør på en rekke 6

hehe, han har nok 2 stk grenrør. Han kjører nok neppe med frieksos rett ut av toppen..[/ hehe misforsåelse har på seff 2 grenrør sier jo seg selv men på e34 så er det 1 lamda på katten og e39 har 2 stk og det er på hvært grenrør. men jeg har tatt en motor ifra e39 og satt inn i e34 og bruker e34 ledningsnett på e39 motor så da har jeg 2 grenrør med hull i begge til 2 lambda men har lednings nett til bare 1 lambda. og katt er fjernet og er bygd effekt annlegg fra org e39 grenrør til bakre lyddemper. så kan jeg sette lambda på ett grenrør og la den lukte på kunn 3 sylyndre -. å blinde det andre? går disse ann å kjøtes sammen? eller går det bra på ett grenrør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...