Gå til innhold

E36-320 touring tur-retur slanger til varmeapperat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan forklare/ eller har en tegning så jeg kan finne ut hva som er inn ut, og hvor slanger skal hen, har ikke AC. har tittet på gs sine tegninger men ser ikke dette i sin helhet.

Sånn det er koblet i dag(tenkt fra førersete) kommer det en slange fra en stuss fra toppen på høyre side bak ved torpedovegg, denne går rett inn på høyre stuss på varmeapperat, mistenker at den skal i bunn på ventil som har en pil inn. Varmeapperat stussen til venstre blir ikke så varm som den til høyre, denne er tilkoblet øverste stuss på ventil.

Hvis jeg tenker riktig, har jeg motsatt vei i varmeregisteret + feil vei i ventil..

Skrevet

Dette regner jeg med er likt på de fleste e36, ihvertfall med 6er, er det ingen som kunne sett på sin om den slangen som kommer bak fra motor om den går inn på ventil eller varmeregisteret??

• 3 weeks later...
Skrevet

Nei, det blir vel muligens litt dårligere, jeg vet ikke selv, men min slange som kom fra toppen, var det en knekk på, så jeg lagde noe mikk så jeg ikke fikk knekk, da ble det mye bedre, men det er så jævlig trangt, så det er mye pes og drive å prøve å feile, enn å fått svar på åssen det skulle vært. Men slangen som er å få kjøpt orginalt, ser ut som om den skal havne på stussen nede på ventilen, den fra toppen altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...