Stianvi Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 fusker den? ryker det hvitt fra eksosen din? har du sjekka oljepåfyllingen om det er mye sånn gråaktig tykk masse der? nå er jeg ikke sikker på hvordan det ser ut i et 318is motorrom, men hvis det legger seg utenpå innsuget så trur jeg det heller er en slange/pakning eller et eller annet som er gått istedet. hvis du vasker motorrommet, så starter du den opp og tar en tur, for så å titte en gang til nedi der så kanskje det blir litt lettere å se hvor det kommer fra=)
Nom3rzy Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 fusker den? ryker det hvitt fra eksosen din? har du sjekka oljepåfyllingen om det er mye sånn gråaktig tykk masse der? nå er jeg ikke sikker på hvordan det ser ut i et 318is motorrom, men hvis det legger seg utenpå innsuget så trur jeg det heller er en slange/pakning eller et eller annet som er gått istedet. hvis du vasker motorrommet, så starter du den opp og tar en tur, for så å titte en gang til nedi der så kanskje det blir litt lettere å se hvor det kommer fra=) Hei. Takk for rask svar. Er jo veldig trangt neddi motor rommet mitt(kommer ikke noe særlig til det området leksjen kan komme fra) Men den fjusker ikke ved pådrag, hender enkelte ganger når jeg går av gassen ved "krabbe" kjøring på boligfelt, parkerings plassen etc. Men ryker ikke noe mer enn andre biler nå om dagen, å nå som det begynner å bli mildere så er det nesten ikke noe røyk bak der. Å det lukter eksos/bensin av eksosen som kommer(men er antydning til fuktighet når jeg holder hånda mi bak eksosrøret) Men jeg lurer på om det er noen form for vann/kjøle rør gjennon innsuget etc. som jeg kansje kan ha oversett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå