garrasjen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Nedre bakluke til E39 touring, rust og skadefri. Dette er en "ribbet" luke uten skrudde deler. Farge grønn met, men bør lakkeres da den har et par riper. Pris 2000,. hentes i Drammen, sender ikke. Ring André på 40214919 ved spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hvilken årsmodell? var facelift på e39, og bakluktene var bittelitt forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Såvidt jeg husker er lukene like, er bare lyktene som er forskjellige.... + låsemekanismen til øvre bakluke, og den flytter man jo over fra den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Og minner om at dette er en ren luke, dvs. uten lykter og alle andre deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Da ser det ut som den blir hentet i kveld, her er det førstemann til mølla, ring på 40214919 for å avtale henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Den ble ikke avhentet, så denne er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Har du solgt bakluke nå? mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Nei, løp og kjøp Ikke solgt pga. useriøs kjøper..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Såvidt jeg husker er lukene like, er bare lyktene som er forskjellige.... + låsemekanismen til øvre bakluke, og den flytter man jo over fra den gamle Mener det er forskjellige fester til lyktene. Kjedeli å måtte borre i ny luke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Såvidt jeg husker er lukene like, er bare lyktene som er forskjellige.... + låsemekanismen til øvre bakluke, og den flytter man jo over fra den gamle Mener det er forskjellige fester til lyktene. Kjedeli å måtte borre i ny luke.. FEIL. Lukene er HELT LIKE Man skal ikke tro, man skal vite - er det noe som heter. Ifølge Realoem.com er det lik bakluke på alle E39 Touring, preface og face... Så d så ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Såvidt jeg husker er lukene like, er bare lyktene som er forskjellige.... + låsemekanismen til øvre bakluke, og den flytter man jo over fra den gamle Mener det er forskjellige fester til lyktene. Kjedeli å måtte borre i ny luke.. FEIL. Lukene er HELT LIKE Man skal ikke tro, man skal vite - er det noe som heter. Ifølge Realoem.com er det lik bakluke på alle E39 Touring, preface og face... Så d så ///P Takker, da vet vi det. Bare å ringe for å avtale henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Bumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Er denne luka solgt eller ikke? Fordi jeg fant nettopp ut idag at jeg trenger enn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå