bmw325i86 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1263834211 kan kansje ta e34 m5 motor og girkasse som delebetaling .... ring for info og ikkje driv å mas innpao her
spruddel Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Så veldig pen ut da Er den godkjent med M20B25? Ser du sier at man ikke skal mase her, men er ikke direkte interessert på nåværende tidspunkt, men tenkte sånn prisnivå for godkjent kontra ikke godkjent. Lykke til med salg!
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Legg ut fler bilder, enten her eller i annonse. Går sikkert fortere da
bmw325i86 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 neij bilen er ikkje godkjent med motoren. men han eg kjøpte den av sa att det var kun fjæra bak som måtte byttes !!! ja fleire bilder kommer i morgen
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 er d sprekk i nedre del av c-stolpe på høyresia av bilen? ser det er lakkert opp men.. var jo en del skavanker rundt om egentlig..
bmw325i86 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 neij er ikkje sprekk har vert lakert der .. ikkje nåke fint gjort. burde ha vert atte teke men er verfall ingen sprekker der
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 hvilke fjærer må til for å få den godkjent da? alt annet i understell byttet? bakstilling osv? intr i å diskutere pris?
Stianvi Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 du har store diffen og skivebremser bak på den? tror ikke det er forskjell på fjærene bak på 320 og 325
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Stianvi skrev: du har store diffen og skivebremser bak på den? tror ikke det er forskjell på fjærene bak på 320 og 325 var noe i den gata jeg også tenkte.. Skal vel ikke trenge å bytte fjærer, med mindre de er kappa el knekt da så klart..
bmw325i86 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 neij eg veit ikkje men. men de er vertfall skive bremser bak og slik
bmw325i86 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 og det er 325 diff ja 320 diffen tålde ikkje so masse juling so no e da sveist 325 diff. men foringen i diffen må byttes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå