Toran Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 92 mod e36 cupe med div feil selges. bilen rundet 310 for en stund siden med en motor som er gådt ca 220. Topp eller topp-pakning er gåen, sjenker seg på kjøleveske. bilen ser bra ut i lakk og karosseri, noen små skjønnhet feil selfølgelig. litt overflate rust inni hjulbuen bake og under jekkfeste i kanalen på ene siden, ikke synelig eller alvorlig. bilen er rød/burgunder (?) montert en liten m-tech vinge. interiøret ser bra ut, passasjer stol vipper ikke framover pga en wire har gådt av, og dørtrekket på passasjerdør har løsnet litt. ellers M-tech-ratt-girkule-pedaler-og håndbrekk. bilen har el.vindu og takluke. nye vinterdekk. delvis eff.annlegg. bilen ble eu-ok i august 09. det som må gjøres: -skjifte bakdempere. -skjifte motor/topp. -fikse håndbrekken. -mangler en nyre. Bilen starter og går, men bør hentes på henger. har ikke tid til bilen selv, ettersom jeg ikke har tilgang på garasje, og er borte på jobb i ukedagene. Bilen selges hel. kan legge inn noen bilder om det blir interesse for det. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 bilder hadde vært nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hans191 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 kan du laste opp noen bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hvor holder du til`? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toran Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 bilen står 4 mil sør for Mo i Rana i norland. bilder kommer til helgen, er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotommy Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Bor nært så jeg kan hente den når som helst. Begynner på 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12e12 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 7000krr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toran Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 har bud på 15 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Bilder så skal jeg gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 mulig fra her og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Bilder så skal jeg gi bud. jah, bilder også skal du få bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toran Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 solgt for 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå